به گزارش راویان به نقل از اقتصاد نیوز: حزب‌الله با صدور بیانیه‌ای بار دیگر بر اقدام ارتش رژیم صهیونیستی در نقض آتش‌بس در جنوب لبنان تاکید کرد.