نقض دوباره آتش‌بس/ اسرائیل جنوب لبنان را بمباران کرد
نقض دوباره آتش‌بس/ اسرائیل جنوب لبنان را بمباران کرد

به گزارش راویان به نقل از اقتصاد نیوز: اسرائیل یک بار دیگر آتش‌بس را در جنوب لبنان نقض کرد و شهرک النبطیه الفوقا را هدف حمله هوایی قرار داد.