تنش در کابینه اسرائیل/ بن‌گویر خواستار لغو آتش‌بس با لبنان شد
تنش در کابینه اسرائیل/ بن‌گویر خواستار لغو آتش‌بس با لبنان شد

به گزارش راویان به نقل از اقتصاد نیوز:رسانه اسرائیلی «یدیعوت آحارانوت» از بروز اختلاف‌نظر در نشست شامگاه پنجشنبه کابینه امنیتی اسرائیل درباره نحوه اجرای آتش‌بس با لبنان و محدودیت‌های اعمال‌شده بر نیروهای ارتش خبر داد.