پزشکیان: اگر اصلاح ارزی انجام نمی‌دادیم، در چهار ماه دچار قحطی می‌شدیم +فیلم
پزشکیان: اگر اصلاح ارزی انجام نمی‌دادیم، در چهار ماه دچار قحطی می‌شدیم +فیلم

به گزارش راویان به نقل از اقتصاد نیوز: رئیس‌جمهوری گفت: با این وجود اگر اصلاح ارزی انجام نمی دادیم در این چهار ماه دچار قحطی می‌شدیم. دولت با قدرت ایستاد و بانک مرکزی نیز مدیریت کرد تا مردم علی‌رغم شرایط جنگ و عید و ماه مبارک رمضان با کمبود مواجه نشوند.