حزب‌الله: ارتش اسرائیل بار دیگر آتش‌بس را نقض کرد
حزب‌الله: ارتش اسرائیل بار دیگر آتش‌بس را نقض کرد

به گزارش راویان به نقل از اقتصاد نیوز: مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که ارتش دشمن اسرائیلی بار دیگر با هدف قرار دادن شهروندان لبنانی که در حال بررسی خانه‌های خود در جاده زوطر الشرقیه – میفدون بودند، اقدام به نقض آشکار آتش‌بس کرده است.